Our Moment - Niall Horan Fanfiction

Ona - zwykła dziewczyna pochodząca z Mullinagar, wychowywana przez babcie. On - Chłopak, którego zna i kocha cały świat. Niall Horan pewnego dnia odwiedza swoją rodzine w Mullinagar. Przypadkiem a może nie spotyka swoią przyjaciółke z dzieciństwa. Wracają wspomnienia. Chłopak niewiędząc ,że wkrótce tych dwoje ludzi będą w sobie zakochani po uszy. Nina Smith przeprowadza się do Londynu, gdzie zamieszkuje razem z Niallem. Los chcę,aby tych dwoje było razem...

czwartek, 4 lipca 2013

Prolog

Kilka Lat wcześniej....

Pewnego dnia mała dziewczynka po śmierci rodziców przeprowadza się do babci,która mieszka w Irlandii .Na przeciwko niej mieszkał wówczas 8 letni blondyn z niebieskimi oczami.Od razu się zaprzyjaźnili.Spędzali ze sobą dużo czasu.Chodzili razem do szkoły.

***
Wszystko jednak się zmieniło,gdy Niall mając 16 lat zgłosił się do X-foctor. Zapomniał o wszystkim liczyła się dla niego tylko kariera .Dopóki los znów ich nie złączył.Od tamtego czasu nie mogą o sobie zapomnieć.Z Przyjaźni narodziła się miłości,ale oboje nie chcę się do tego przyznać.

***
On należy do zupełnie innego świata.Jest w zespole którego uwielbiają miliony dziewcząt na całym święcie.Ona zwykła nastolatka z Irlandii.Jednak po śmierci babci wyjadacza z Mullinagr. Przeprowadza się do Londynu . Znalazła pracę chcę zarobić na studia dziennikarski.Czy powiedzą sobie to co czują do siebie ?

Przedstawiam wam drugie już moje opowiadanie pt.

"Our Moment"




10 komentarzy:

  1. <3 A będzie Weronika & Liam jako małżeństwo .? ;) :D ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Super prolog i nie mogę doczekać się na pierwszy rozdział. No, no... Ciekawie się zaczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na pierwszy rozdział =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko pytanie, czy tutaj także miałaś betę?
    Bo jeśli tak, to była albo ślepa, albo z polskiego gorsza od dziesięciolatki.
    Wybacz, ale błędów w samym prologu, który nawet strony w Wordzie nie ma, jest co niemiara.
    A od tego bolą oczy. Naprawdę.
    Przejrzyj WSZYSTKIE rozdziały po kilka razy i popraw błędy, proszę.
    Tego nie da się czytać, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to opowiadanie ma bęte,ale od rozdziału 16 więc Do rozdziału 16 rozdziały nie są sprawdzone.
      Mam prośbę możesz obrażać mnie,ale nie Sandrę,która zachwiała wogulę podjąć się tego wyzwania i betować ostatnie rozdziały.Prolog zazwyczaj jest krótki.
      Przejrzę w wolnej chwili.

      Usuń
    2. Wybacz, jeśli zabrzmiało to jak obraza, nie to miałam na myśli (o zgrozo). Chodziło mi o to, że tekst sam w sobie wygląda, jakby był pisany T9 na dziadowskim smartfonie [R.I.P Nokia]. Czyta się to żałośnie... A może i faktycznie dalej jest lepiej. Nie wiem, nie sprawdzałam, bo oczy mi się wykrwawiły. Nie możesz wstawiać takiego czegoś na bloga, naprawdę! Powinnaś przeczytać to kilka razy, zanim to wstawisz. Masz bardzo dużo literówek... A nie wierzę, byś po kilkukrotnym przeczytaniu nie dostrzegła tak soczystej pomyłki, jak ''babcia wyjadacz z Mullinagr'', czy ''X-foctor''. Albo o! Daj to do sprawdzenia becie, bo faktycznie ostatni rozdział jest napisany o niebo lepiej. I niech poprawi Ci wszystkie chapterki. Dla dobra wszystkich czytających, o to proszę.
      ''Prolog zazwyczaj jest krótki.'' Dobra, mnie nie chodzi o to, czy jest długi, czy krótki, może mieć nawet dwa zdania, powinien być poprawie napisany!
      ~Chaiko

      Usuń
    3. POPRAWECZKA!
      16 rozdział, wcale lepiej napisany nie jest.

      Usuń
    4. Nie wiem nie pamiętam od którego mam bete,ale od 17 na pewno.

      Usuń
    5. Nie odebrałam to jako obrazę,ale jako pozytywną krytykę.
      Może tak wyglądać bo niektóre rozdziały pisałam na telefonie bądź tablecie,gdzie nie ma polskich znaków.

      Usuń

Autorka będzie wdzięczna za zostawienie komentarza na blogu.Więc zostaw po sobie ślad.Dla dla mnie bardzo ważne.Dla ciebie to kilka sekund,dla mnie motywacja do dalszej twórczości.♥

Szablon by S1K